Zwroty i reklamacje

Jeśli chcesz zwrócić lub wymienić kupione produkty z kategorii akcesoriów możesz to zrobić w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Poinformuj nas o tym wcześniej mailowo lub telefonicznie i odeślij paczkę na nasz adres. Koszt transportu pokryjemy my w przypadku zgłoszenia wady lub niezgodności produktu z zamówieniem. Po otrzymaniu przesyłki zwrócimy kwotę płatności nie później niż 14 dni od dnia zawiadomienia nas o zwrocie.

Jeśli Twoje zamówienie zgadza się z projektem według którego zostały wykonane dekoracje szyte na miarę lub tkaniny na metry, ale z jakiś przyczyn nie jesteś w pełni zadowolony, niestety nie możemy przyjąć takich zwrotów. Zamówienie na indywidualny projekt wykonywane jest według Twoich wskazówek/wymiarów/łączeń taknin itp. i w związku z tym nie jest możliwa dalsza odsprzedaż takiej dekoracji. Dotyczy to wszelkich produktów niefabrykowanych, przygotowywanych według indywidualnych potrzeb klienta i jego specyfikacji. 

W przypadku zamówienia dekoracji na miarę/tkanin na metry przyjmujemy reklamacje ich wad lub niezgodności z zamówioną specyfikacją. Uznanie reklamacji polega na jak najszybszej naprawie wady lub dosłaniu prawidłowo wykonanej dekoracji.

Wir verwenden Cookies auf unserer Website, um Ihren Besuch effizienter zu machen und Ihnen mehr Benutzerfreundlichkeit bieten zu können. Cookies sind kleine Textdateien, die beim Aufrufen von Websites auf Ihrem Computer oder Mobiltelefon abgelegt werden. Mehr
Einverstanden