Zwroty i reklamacje

Jeśli chcesz zwrócić lub wymienić kupione produkty z kategorii akcesoriów możesz to zrobić w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Poinformuj nas o tym wcześniej mailowo lub telefonicznie i odeślij paczkę na nasz adres. Koszt transportu pokryjemy my w przypadku zgłoszenia wady lub niezgodności produktu z zamówieniem. Po otrzymaniu przesyłki zwrócimy kwotę płatności nie później niż 14 dni od dnia zawiadomienia nas o zwrocie.

Jeśli Twoje zamówienie zgadza się z projektem według którego zostały wykonane dekoracje szyte na miarę lub tkaniny na metry, ale z jakiś przyczyn nie jesteś w pełni zadowolony, niestety nie możemy przyjąć takich zwrotów. Zamówienie na indywidualny projekt wykonywane jest według Twoich wskazówek/wymiarów/łączeń taknin itp. i w związku z tym nie jest możliwa dalsza odsprzedaż takiej dekoracji. Dotyczy to wszelkich produktów niefabrykowanych, przygotowywanych według indywidualnych potrzeb klienta i jego specyfikacji. 

W przypadku zamówienia dekoracji na miarę/tkanin na metry przyjmujemy reklamacje ich wad lub niezgodności z zamówioną specyfikacją. Uznanie reklamacji polega na jak najszybszej naprawie wady lub dosłaniu prawidłowo wykonanej dekoracji.

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dowiedz się więcej jak je wyłączyć. Więcej
Rozumiem